loading...
شاه بازی|download game،دانلود بازی،بازی موبایل،بازی کامپیوتر
king game بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)
دانلود Need for Speed™ Most Wanted - بازی موبایل جنون سرعت: تحت تعقیب
  

سری جدید بازی های Need For Speed از سوی شرکت EA منتشر شد. اکثر شما با این نام آشنایی دارید. یک بازی در سبک Racing که طرفداران زیادی در بین گیمر ها دارد. در این نسخه از بازی گیم پلی به صورت چشم گیری پیشرفت کرده است. همچنین گرافیک و صداگذاری بازی یک شاهکار محسوب میشود. وجود ماشین های مختلف به همراه تیونینگ های جالب از ویژگی های این بازی است. مانند نسخه های قبلی در این بازی شما باید مواظب پلیس باشید که شما را به خاطر سرعت زیاد تعقیب می کند!

king game بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Beach Buggy Blitz - بازی موبایل مسابقات ساحلی رعدآسا
 

با بازی Beach Buggy Blitz لذت رانندگی در سبکی جدید را تجربه کنید. در یک جزیره ی استوایی شروع به رانندگی کنید. شما باید با ماشین های عجیب و غریب وارد مسابقات رانندگی شده و با خوردن سکه و کسب مقام اول می توانید ماشین ها و امکانات جدید بدست آورید و مهم تر از همه می توانید وارد مرحله ی بعدی شوید. در این نسخه ی بازی، تغییرات بسیاری انجام گرفته است که شامل: اضافه شدن چندین ماشین جدید، قابلیت اسپرت کردن ماشین و اضافه شدن شخصیت های جدید است. شما باید با استفاده از سلاح هایی که بر روی ماشین هستند ماشین های دیگر را متوقف کنید و به جایگاه اول بروید.

king game بازدید : 14 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Shine Runner - بازی موبایل دونده درخشان
  

(91/8/21) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.2.2 برای اندروید

در بازی Shine Runner، قایق خود را در رودخانه عمیق gear پرتاب کنید و به قایقرانی در این آب ها بپردازید. برای قایق خود به بنزین نیاز دارید و اگر در یافتن بنزین ناموفق باشید، بین آب و خشکی باقی خواهید ماند. گاهی نیز اگر بنزین ها را بی اجازه بردارید یا وارد قسمت ممنوعه رودخانه شوید، پلیس دریایی به تعقیب شما خواهد پرداخت و در صورت دستگیری شما، باید جریمه سنگینی بپردازید.

king game بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Real Racing 2 - بازی موبایل مسابقات واقعی 2
  

(91/9/15) تغییرات:

- جایگزین شدن نسخه جدید 1.13.03 برای iOS (سازگاز شده با iPhone 5)
- اضافه شدن نسخه 1.11.02.000315 برای اندروید

آماده هیجان انگیزترین تجربه مسابقات دستی ماشین سواری شوید با کنترل 30 اتوموبیل با مجوزهای رسمی که هر کدام خصوصیات عملکرد منحصر به فرد خود را دارند.
بیش از 10 ساعت گیم پلی را به صورت حرفه ای در حالت های زمان آموزش، چند نفره با دوستان، مسابقات حذفی و جام یک نفره بازی و با پیروزی در مسابقات با خرید اتومبیل های جدید و یا ارتقاء آن ها تفاوت را در عملکرد احساس کنید. شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین همزمان با 16 نفر و از طریق Wi-Fi با 8 نفر از دوستان خود بازی کنید.

king game بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Trial Xtreme 3 - بازی موبایل موتورسواری تریل 3
 

Trial Xtreme با نسخه سوم خود بازگشته است. از محبوبترین بازی های موتور سواری موبایل که تاکنون بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود داشته است. این بازی دوباره با ۷۶ مرحله جذاب، ۴ سبک کلی بازی، روان تر، گرافیکی تر و چالش بر انگیزتر برگشته است! در نسخه جدید این بازی، امکان سفارشی سازی لباس ها، موتور، کلاه ایمنی و... نیز قرار داده شده است و بازی را زیباتر کرده است. این بازی به طور کامل از سنسور حرکتی گوشی شما استفاده می برد و ضمناً کلیدهای لمسی برای کنترل بازی بهینه شده است.

king game بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Death Moto - بازی موبایل موتورسواری مرگ
 

اگر به دنبال بازی موتور سورای با گرافیک بالا هستید؟ اگر نیاز به هیجان بالایی دارید؟ بازی Death Moto را دانلودکنید. در این بازی شما موتور سواران دیگر را از مسیر خارج کنید و با کسب امتیازات بالا مراحل متعدد این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. امکان استفاده از سوخت نیتروژن، حجم کم و بسیاری امکانات دیگر، این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

king game بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Race After 1977 - بازی موبایل مسابقه بعد از سال 1997
 

بعد از بمباران هسته ای جهان، تنها یک مسابقه باقی مانده است! Race After 1977. در این بازی ویرانی یک آخرالزمان هسته ای و لذت بردن از گذر سریع زمان را تجربه کنید. حرکت دادن وسیله نقلیه خود در اطراف زمین های نابود شده، محیط گرد و خاکی و یخی، رانندگی بر روی دیواره سد، روی پل های خراب و در زمینه های ناهموار از جمله سختی های رانندگی در این بازی است.

king game بازدید : 10 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Slingshot Racing - بازی موبایل ماشین های سورتمه ای
 

این بار از موتور در ماشین ها خبری نیست، بلکه باید با اتصال خود به طناب‌های مسابقه بر روی یخ‌ها لیز بخورید! Slingshot Racing شاید با سایر بازی های ماشین سواری فرق کند، چرا که در آن خبری از ماشین های مدل بالا و خیابان و بنزین نیست. در این بازی شما بر روی یخ باید مسابقه دهید. ماشین ها به جای چرخ، از سورتمه بهره می برند. سوختی در کار نخواهد بود و شما باید به لطف طناب های چرخانی که بر سر پیچ ها قرار داده شده، بر روی یخ ها سر بخورید. این بازی جز بهترین بازی های شناخته شده در اسکار سال 2012 آیتونز است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 2,005