loading...
شاه بازی|download game،دانلود بازی،بازی موبایل،بازی کامپیوتر
king game بازدید : 32 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Incinerate v1.0.0 - بازی نابودی پایگاه های موجودات بیگانه در مریخ

بازی Incinerate داستانی از سیاره مریخ در سال 2074 میلادی را روایت می کند. تمامی ستاره شناسان از سراسر جهان در حال تماشای سقوط شهاب سنگی عظیم به سطح مریخ هستند. چند ماهی ست که توده های گرد و غبار اطراف این سیاره را کاملاً پوشانده است و ارتباط زمین با کلیه ایستگاه های فضایی مستقر در مریخ قطع گشته است. هنگامی که ابرهای گردو غبار کنار می روند، سفینه جدیدی از طرف زمین به سیاره سرخ فرستاده می شود و پس از رسیدن به مریخ خبرهای تکان دهنده ای را مخابره می کند کلیه مراکز مستقر در مریخ به تصرف بیگانگانی در آمده که خود را برای تسخیر زمین آماده می کنند. در این بازی هدایت تنها سفینه نژاد انسان و سرنوشت کره زمین در دستان شما می باشد تا به مقابله به موجودات فرازمینی پرداخته و ایستگاه هایی که آن ها برای ساخت سلاح و موشک و در نهایت حمله به زمین ساخته اند، نابود کنید.

ویژگی های بازی Incinerate:
king game بازدید : 9 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
 دانلود Binary Domain - بازی دامنه های دودویی

Binary Domain از جمله ساخته های جدیدی از است که از طرف سازندگان سری بازی های Yakuza راهی بازار شده است. عملکرد این استودیو در کارهای قبلی آن ها به خوبی دیده شده و کسی در این موضوع شکی ندارد که آن ها یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی کمپانی Sega هستند. بازی BD عنوانی است که کاملاً با آن چیزی که از این استودیو دیده ایم، تفاوت دارد. این بازی یکی از IPهای جدید کمپانی Sega به حساب می آید که در سطح بسیار خوبی ساخته شده است.

king game بازدید : 16 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Orcs Must Die 2 - بازی اوراک باید بمیرد 2

 

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت Robot Entertainment طراحی شده است.این بازی دارای سبک اکشن میباشد که شیوه آن به صورت ۳بعدی و استراتژِیک میباشد.این بازی در تاریخ 9 اکتبر 2011 برای کامپیوتر و دیگر کنسولها منتشر شده است و  دارای گرافیک بالا با مراحل زیادی میباشد.شما در این بازی باید با استفاده از شمشیر و وسایل جادویی دیگر از قلعه خود محافظت کنید و نگذارید قلعه به دست بیگانگان سپرده شود پس جهت حفظ قلعه باید با دقت کامل از قلعه محافظت کنید.درست است که شرکت Robot Entertainment تجربه بسار زیادی در زمینه بازی سازی نسبت به دیگر رقبا ندارد اما این بازی بدون شک یک امتیاز عالی برای این تیم مستعد و رو به رشد محسوب می شود.

king game بازدید : 44 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Iron Front: Liberation 1944 - بازی جنگ بی پایان، نبرد آهن 1944

داستان بازی در لهستان جنوبی ،در سال 1944 زمانی که نیروهای شوروی حمله کرده بودند اتفاق می افتد. بازیکن در این بازی نقش سرباز پیاده نظام روسیه یا آلمان را بر عهده می گیرد و با استفاد از مهارت های حرکت تیمی و تاکتیک های انفرادی و ابزار آلات جنگی مختلف باید در نبر پیروز شود. نیروی آلمان ها روی کندی مهمات حرفه ای شوروی تمرکز کرده اند و در این حال نیروهای شوروی می خواهد مقاومت دشمن را بشکند. بازیکن باید با استفاده از کنترل تانک های خود مانند تانک های معروف Panzerkampfwagen VI یا Königstiger و تانک روسیه استالینی JS2 یا هواپیماهای جنگنده ای مانند Stuka یا Petlyakov PE-2 بر دشمنان خود غلبه کند. در حالت بازی آنلاین هیجان بسیار بیشتر خواهد بود و بازیکنان می توانند با کمک هم در حالت های مخصوص بازی همکاری، بازی را ادامه دهند. Iron Front دارای یک بخش برای ویرایش حرفه ای ماموریت ها نیز می باشد که بازیکنان با استفاده از آن می توانند ماموریت های دلخواه خود را خلق کرده و آنها را با دوستان آنلاین خود به اشتراک بگذارند.

king game بازدید : 134 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود The Expendables 2 - بازی مصرف پذیر 2

اگر از طرفداران فیلم های اکشن باشید حتما The Expendables را دیده اید.عنوانی که تقریبا تمامی ستارگان سینمای اشکن در آن نقش داشتند.بعد از نسخه 1 که با استقبال خوبی روبه رو شد خیلی سریع نسخه دوم آن رونمایی شد ولی با نسخه دوم بسیار جنجالی تر از نسخه قبلی ظاهر شد.وجود این ستارگان سینمایی باعث شد که یک بازی از نسخه دوم ساخته شود.The Expendables 2 Videogame نام این بازی است که از 4 شخصیت اصلی فیلم الهام گرفته شده.سبک بازی شباهت زیادی به بازی Desert Storm دارد و به نوعی از این بازی الگو گیری شده که یک تیم 4 نفره وارد ماموریت هایی میشوند که 

king game بازدید : 15 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Star Wars v1.0 - بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

پس از مدتها انتظار نسخه ی جدیدی از بازی جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars در جنگ ستارگان عرضه شد. شرکت Rovio با همکاری جرج لوکاس کارگردان سری فیلم های جنگ ستارگان این بار به خلق بازی جذاب پرندگان خشمگین با موضوع جنگ ستارگان پرداخته است. این بار پرندگان خشمگین با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی و با پوشیدن لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها می روند. پرنده قرمز رنگ و محبوب انگری بردز در لباس Luke Skywalker شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و با در دست داشتن شمشیر نوری Lightsaber به ایفای نقش می پردازد.

king game بازدید : 28 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Karateka - بازی کاراته کار

بازی Karateka یک بازی در سبک مبارزه ای می باشد که شما  در آن به مبارزه می پردازید ودر صورت پیروزی در بازی با انواع حریفان به مرحله بعدی صعود نمائید.سبک بازی تقریبا شبیه به بازی های Takken می باشد و شما قادر هستید با انتخاب Hero،خود که شامل یکسری فنون انسانی و فنون ماورایی است حریفان خود را از پای در آورید.گرافیک بازی نسبت به حجم آن بسیار عالی می باشد و نوع مبارزات به شیوه ژاپنی می باشد.

king game بازدید : 13 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Far Cry 3 - بازی جزیره دیوانه ها 3

دانلود Far Cry 3 - بازی جزیره دیوانه ها 3

Far Cry 3 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال 2012 راهی بازار می شوند. حتی FC3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 1,983