loading...
شاه بازی|download game،دانلود بازی،بازی موبایل،بازی کامپیوتر
king game بازدید : 135 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود The Expendables 2 - بازی مصرف پذیر 2

اگر از طرفداران فیلم های اکشن باشید حتما The Expendables را دیده اید.عنوانی که تقریبا تمامی ستارگان سینمای اشکن در آن نقش داشتند.بعد از نسخه 1 که با استقبال خوبی روبه رو شد خیلی سریع نسخه دوم آن رونمایی شد ولی با نسخه دوم بسیار جنجالی تر از نسخه قبلی ظاهر شد.وجود این ستارگان سینمایی باعث شد که یک بازی از نسخه دوم ساخته شود.The Expendables 2 Videogame نام این بازی است که از 4 شخصیت اصلی فیلم الهام گرفته شده.سبک بازی شباهت زیادی به بازی Desert Storm دارد و به نوعی از این بازی الگو گیری شده که یک تیم 4 نفره وارد ماموریت هایی میشوند که 

king game بازدید : 16 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Star Wars v1.0 - بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

پس از مدتها انتظار نسخه ی جدیدی از بازی جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars در جنگ ستارگان عرضه شد. شرکت Rovio با همکاری جرج لوکاس کارگردان سری فیلم های جنگ ستارگان این بار به خلق بازی جذاب پرندگان خشمگین با موضوع جنگ ستارگان پرداخته است. این بار پرندگان خشمگین با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی و با پوشیدن لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها می روند. پرنده قرمز رنگ و محبوب انگری بردز در لباس Luke Skywalker شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و با در دست داشتن شمشیر نوری Lightsaber به ایفای نقش می پردازد.

king game بازدید : 29 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Karateka - بازی کاراته کار

بازی Karateka یک بازی در سبک مبارزه ای می باشد که شما  در آن به مبارزه می پردازید ودر صورت پیروزی در بازی با انواع حریفان به مرحله بعدی صعود نمائید.سبک بازی تقریبا شبیه به بازی های Takken می باشد و شما قادر هستید با انتخاب Hero،خود که شامل یکسری فنون انسانی و فنون ماورایی است حریفان خود را از پای در آورید.گرافیک بازی نسبت به حجم آن بسیار عالی می باشد و نوع مبارزات به شیوه ژاپنی می باشد.

king game بازدید : 162 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Darksiders 2 - بازی در رکاب تاریکی 2
(91/7/8) تغییرات:

DLC با نام Arguls Tomb اضافه شد.

نسخه اول Darksiders یک بازی اکشن لذت بخش بود که طرح های هنری بسیار زیبایی داشت. بسیاری این بازی را یک کلون از God of War می دانند، ولی به هر حال پتانسیل بازی بسیار بالا بود و مبارزات عمیق، خشن و جالب آن هنوز هم در یادمان هست. در نسخه دوم Vigil سراغ تمام ایده هایی رفته که بنا به دلایلی در نسخه اول نمی توانستند آن ها را اجرا کنند. مثلاً وجود المان های RPG قوی تر، سیستم Loot و روابط با NPCها. Darksiders II قرار است یک تجربه موفق دیگر در به تصویر کشیدن آخرالزمان باشد و در عین حال، خیلی هم متفاوت ظاهر شود. بجای ملاقات دوباره با قهرمان نسخه اول که War نام داشت، در این نسخه شما در نقش برادر او یعنی Death قرار می گیرید.

king game بازدید : 33 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود The Elder Scrolls V: Skyrim - بازی شکارچی اژدها
(91/7/14) تغییرات:

DLC جدید با نام The Elder Scrolls V: Hearthfire اضافه شد.

نسخه جدیدی از بازی بسیار پرطرفدار، تحسین شده و  فوق العاده زیبا و گرافیکی The Elder Scrolls با نام Skyrim !پادشاهی Tamriel در سراشیبی سقوط قرار دارد. همچنین در طرفی دیگر بزرگترین شاه Skyrim به قتل رسیده است.هم پیمانان از جای جای کشور برای کسب تاج و تخت به میدان آمده اند. اما قبل از این که درگیری ها به نتیجه برسد مشکلی عظیم گریبان این جامعه را گرفته و آن بیدار شدن اهریمن باستانی است.اژدهایان از راه های طولانی و مخفی کتیبه های بزرگ (Elder Scrolls) که به Tamriel ختم می شود بازگشته اند.

king game بازدید : 55 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Dishonored - بازی سیاه رو

یکی از بازی های اول-شخص موفق امسال، بازی Dishonored بود. یک بازی متفاوت، ولی در عین حال آشنا و ترکیبی از BioShock و Thief با قدرت های فراوان. نمایش این بازی بسیار جالب بود و ما را با بیشتر قدرت های بازی آشنا کرد. نگاهی به بازی جدید Arkane Studios می اندازیم. Dishonored را افراد خبره ای می سازند. کسانی که مدت ها در صنعت بازی بوده اند و در کار خود ثابت شده هستند. طراحی هنری و محیط بازی بر عهده طراح سری Half-Life است و خود استودیوی Arkane بخش طراحی و هنری BioShock 2 را بر عهده داشته است. پس آن ها به خوبی می توانند فضایی بسیار زیبا و درگیر کننده خلق کنند

king game بازدید : 17 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

king game بازدید : 18 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Hitman: Absolution - بازی هیتمن: به دنبال بخشایش

او یک قاتل است. به صورت قراردادی افراد مختلفی را می کشد. او در آزمایشگاه های مختلف رشد کرده و اکنون به فردی تبدیل شده که احساس را در کارش دخالت نمی دهد و در کمال خونسردی جان انسان ها را می گیرد. او فرشته سیاهپوش مرگی است که بی صدا می آید و بدون گذاشتن ردی از خودش، ناپدید می شود. او را با بارکدی که در پشت سرش قرار دارد می شناسیم. مأمور 47 به ظاهر یک مرد بسیار با شخصیت می آید، اما او اتفاقات زیادی را تجربه و سختی های زیادی را تحمل کرده است. ما شاهد سرگذشت او بوده ایم و می دانیم که 47 دست به چه کارهایی زده، اما ماجراهای او همچنان ادامه دارد. اینبار 47 به دنبال بخشش می گردد. او می خواهد در نسخه جدید سری بازی های Hitman، به شخص دیگری تبدیل شود تا مورد عفو قرار گیرد.

king game بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
دانلود Medal of Honor: Warfighter - بازی مدال افتخار: فاتحان میدان نبرد

همه ما می دانیم که EA در 2 سال گذشته وارد مبارزه ای جدی شده تا بتواند Activision و سری Call of Duty را با عنوان هایش از محوریت توجه همگان خارج کند. این کمپانی با عرضه Battlefield 3 اولین قدم ها را برای این کار برداشت، اما Activision نشان داد که بیدی نیست که با این بادها بلرزد! مبارزه BF3 با MW3 به پایان رسید، اما صنعت گیم باید خودش را برای راند دوم مبارزه این دو کمپانی حاضر کند. در حالیکه Activision سعی دارد اطلاعات مختصری از Black Ops 2 منتشر کند، EA نسخه بعدی سری بازی های Medal of Honor را با نام Warfighter معرفی کرد. 2012، سالی است که MOH جدید روبروی Treyarch قرار می گیرد و ناشران این دو بازی قرار است نبرد سختی را با هم داشته باشند.

king game بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)
دانلود Need for Speed™ Most Wanted - بازی موبایل جنون سرعت: تحت تعقیب
  

سری جدید بازی های Need For Speed از سوی شرکت EA منتشر شد. اکثر شما با این نام آشنایی دارید. یک بازی در سبک Racing که طرفداران زیادی در بین گیمر ها دارد. در این نسخه از بازی گیم پلی به صورت چشم گیری پیشرفت کرده است. همچنین گرافیک و صداگذاری بازی یک شاهکار محسوب میشود. وجود ماشین های مختلف به همراه تیونینگ های جالب از ویژگی های این بازی است. مانند نسخه های قبلی در این بازی شما باید مواظب پلیس باشید که شما را به خاطر سرعت زیاد تعقیب می کند!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 225
  • بازدید کلی : 2,012